در پیش نمایش 2، Visual Studio 2022 چه ویژگی هایی ارائه شده است؟

 در پیش نمایش 2، Visual Studio 2022 چه ویژگی هایی ارائه شده است؟
فهرست مقاله [نمایش]

    پیش‌نمایش 2، Visual Studio 2022 منتشر شده است!

    ما از اینکه انتشار پیش‌نمایش دوم Visual Studio 2022 را اعلام می‌کنیم، هیجان‌زده هستیم. پیش‌نمایش 1 اولین Visual Studio 64 بیتی بود که مقیاس‌پذیری بهبودیافته‌ای را ارائه می‌داد. با آغاز پیش‌نمایش 2، بر ارائه توانایی‌های جدید در زمینه‌های بهره‌وری شخصی و تیمی، توسعه مدرن و نوآوری مداوم متمرکز شده‌ایم. در این بلاگ چند مورد از قابلیت‌های جدید Visual Studio 2022 را نشان می‌دهیم. می‌خواهیم آن را دانلود کرده و امتحان کنید، نظر خود را به ما بگویید و با بازخورد خود در شکل‌گیری نسخه اصلی بعدی Visual Studio به ما بپیوندید.

    Developing for everyone(توسعه برای همه)

    در مایکروسافت، مأموریت ما، قدرت دادن به هر فرد و هر سازمانی بر روی زمین برای دستیابی بیشتر می‌باشد. ما در تیم Visual Studio متعهد هستیم که این مأموریت را برای توسعه دهندگان انجام دهیم. اولین پیش‌نمایش Visual Studio 2022 شامل فونت جدید  Cascadia Code است که خواندن آن آسان‌تر است. در پیش‌نمایش دوم، در حال بهبود قابلیت استفاده Visual Studio برای همه با استفاده از آیکون‌های آپدیت شده هستیم که واضح‌تر و آسان‌تر تشخیص داده می‌شوند.

     


    visualstudio/visual-studio

     

     

    درحالی‌که پیش‌نمایش 1 فقط به زبان انگلیسی در دسترس بود، پیش‌نمایش 2 کاملاً لوکالیزه (بومی‌سازی) شده، شما می‌توانید از میان بیش از ده زبان یکی را انتخاب کنید: انگلیسی، چینی (ساده شده) ، چینی (سنتی) ، چکی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای، لهستانی، پرتغالی (برزیل) ، روسی، اسپانیایی و ترکی.

    Developing modern apps(توسعه اپ‌های مدرن)

    وجود اپلیکیشن‌ها و توسعه‌دهندگانی که سازنده آنها هستند برای موفقیت شرکت‌ها در سراسر جهان حیاتی هستند و بیزینس‌ها هم انتظار بیشتری از اپلیکیشن‌ها به‌عنوان بخشی از تحول و دگرگونی دیجیتال خود، دارند. راه برآورده کردن این انتظارات، ساخت اپلیکیشن‌ها با آخرین تکنولوژی‌هاست.

    Visual Studio 2022 هم ابزاری برای کمک به پشتیبانی از اپلیکیشن‌های موجود شما دارد و هم ابزارهایی برای کمک در ایجاد اپلیکیشن‌های جدید.

    در نهایت، هدف ما ایجاد موفقیت برای شما، بیزینس و مشتریان شما می‌باشد. پیش‌نمایش 2 با آخرین ورژن (v143) ابزار ساخت C ++ ارائه می‌شود که سازگاری باینری با سایر ابزارهای 14x دارد. این ابزارها، هم با Visual Studio و هم با نصب کننده مستقل Build Tools در دسترس هستند. به‌روزرسانی اپ‌های C ++ با استفاده از جدیدترین ویژگی‌های C ++ 20 باید friction-free(بدون اصطکاک) باشد. علاوه بر بهترین مکان برای توسعه مدرن Windows apps با C ++ ، ما در حال افزودن قابلیت‌هایی هستیم که Visual Studio را به بهترین مکان برای ساخت برنامه‌های crossplatform (چند سکویی) تبدیل کنیم. با پیش‌نمایش 2، قابلیت‌های crossplatform(چند سکویی) خود را گسترش داده‌ایم، یکپارچه‌سازی جدید CMake و هدف‌گذاری یکپارچه و مطلوب را برای  WSL2 بدون نیاز به پیکربندی دستی اضافه کرده‌ایم. برای توسعه دهندگان .NET، Visual Studio 2022 مکانی برای ساخت موج بعدی اپ‌های  crossplatform (چند سکویی) با .NET MAUI و Blazor خواهد بود.

    Personal and team productivity(بهره‌وری شخصی و تیمی)

    همان‌طور که در بلاگ Visual Studio 2022 vision درباره آن صحبت کردیم، یک زمینه مهم برای ما، ارائه ویژگی‌های ابتکاری است که تحول و دگرگونی در توسعه ایجاد کند. با شروع پیش‌نمایش 2 ، قابلیت‌های جدید بهره‌وری را در Visual Studio مشاهده می‌کنید. به‌عنوان توسعه‌دهنده، بیشتر وقت ما برای ساخت اَپ ها، صرف تغییرات تکراری و اجرای اپلیکیشن برای بازرسی این تغییرات است. این فرایند زمان‌بر و ناامیدکننده است، انجام ساده‌ترین تغییر ممکن است چند دقیقه طول بکشد. پیش‌نمایش 2 تجربه‌های جدید Live   Preview را برای XAML و web apps ارائه می‌دهد. شما می‌توانید تغییرات تکراری را در اپلیکیشن خود در ویرایشگر ایجاد کنید و تفاوت را فوراً مشاهده کنید. زمانی که فقط می‌خواهید با یک یا دو پیکسل به چیزی اشاره کنید، دیگر مجدداً کامپایل و اجرا نمی‌شود.

     

    visual-studio-2022

    Web Live Previewجدید، نسل بعدی طراحان وب برای  ASP.NET  است.ابزارهایی را برای دسترسی بیشتر به طراحی وب اضافه می‌کند و می‌توانید تغییراتی را که در IDE ایجاد می‌کنید حتی با کنترل‌های متصل به داده مشاهده کنید. علاوه بر کاهش اصطکاک در چرخه ویرایش / دیباگ برای عناصر طراحی با Live Preview ، Visual Studio دارای قابلیت‌های جدیدی است که به شما کمک می‌کند به طور مؤثرتری دیباگ (اشکال‌زدایی) کد کنید. Force Run ، یک فرمان دیباگ جدید است که اپلیکیشن شما را در یک نقطه خاص، بدون توجه به هر نقطه توقف (breakpoint)یا استثنا اجرا می‌کند. Force Run برای خارج شدن از حلقه‌هایی (loops) که دارای نقاط توقف هستند عالی است.

    visual-studio-2022

     

    نوآوری در نوک انگشتان شماست

    بخش بسیار مهم دیگری از چشم‌انداز ما برای Visual Studio 2022 بازکردن قفل پتانسیل شما به‌عنوان یک توسعه‌دهنده باقابلیت‌های کاملاً نوآورانه است.

    در پیش‌نمایش 1 ، IntelliCode whole line completion را که به طور خودکار کد را هم‌زمان با یک خط کامل تکمیل می‌کند، ارسال کردیم و با پیش‌نمایش 2 ، در حال به‌روزرسانی Hot Reload حاوی پشتیبانی از اپ‌های C ++هستیم.

    با Hot Reload ، می‌توانید پروژه‌های C ++ یا .NET را هنگام اجرای اپلیکیشن ویرایش کنید. در بسیاری از موارد، می‌توانید بدون ایجاد توقف در برنامه، تغییرات کد را اعمال کنید. برای استفاده از Hot Reload در برنامه در حال اجرا، دکمه " Apply code changes" را در نوارابزار انتخاب کنید

    .

    visualstudio/visual-studio

     

    چگونه به‌پیش نمایش Visual Studio 2022 کمک کنیم؟

    در دوره پیش‌نمایش، استفاده از Visual Studio 2022 Preview 2 برای همه رایگان است. پیشنهاد می‌کنیم پیش‌نمایش را دانلود و استفاده کنید دقیقاً مانند استفاده از .Visual Studio 2019 

     

     

     

     



    ارسال دیدگاه

    برای افزودن دیدگاه خود، نیاز است ابتدا وارد حساب کاربری‌تان شوید


    دیدگاه کاربران

    avatar
    بهنام
    1400/05/05

    خیلی عالی به نظر میرسه

    اون قابلیت هات کدش واقعا ی چیز کاربردی باید باشه چون واقعا وقت من گرفته میشه برای تغییرات جزیی