معرفی رویداد The Great .NET 8 Hack

معرفی رویداد The Great .NET 8 Hack
فهرست مقاله [نمایش]

     

    هکاتون چیست؟

      هکاتون یک رویداد توسعه محصول مبتنی بر فناوری است که در آن شرکت‌کنندگان طی یک دوره زمانی محدود برای خلق نرم‌افزار، سخت‌افزار، یا راه‌حل‌های فناورانه با هم همکاری می‌کنند. 
    و حالا مایکروسافت یک مسابقه برای برنامه نویسان .NET در یک هکاتون آنلاین به نام Great .NET 8 Hack برگزار می کند. برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این مسابقه ادامه متن را مطالعه نمایید.

     

    Great .NET 8 Hack

    رویداد Great .NET 8 Hack چیست؟

     آیا دوست دارید با دات نت 8 خلاقیت و توانایی‌های برنامه‌نویسی خودتان را نشان دهید؟ اگر جواب شما مثبت است، در رویداد انلاین   The Great .NET 8 Hack  شرکت کنید،این رویداد یک مسابقه برنامه‌نویسی آنلاین است که توسط مایکروسافت برگزار می شود و شما می‌توانید در آن یاد بگیرید چطور برنامه‌هایی برای فضای ابری، هوش مصنوعی، یا NET MAUI. با جدیدترین نسخه دات نت بسازید. فرقی نمی‌کند که تازه‌کار، دانشجو یا حرفه‌ای باشید، این رویداد فرصت فوق‌العاده‌ای برای همه است!

    آیا می‌دانستید که NET 8. جدیدترین نسخه از پلتفرم توسعه متن‌باز و چند سکویی مایکروسافت است؟ این نسخه که اکنون برای توسعه برنامه‌های وب، موبایل، دسکتاپ، بازی‌ها و حتی اینترنت اشیا به کار می‌رود، قدرتمندتر از همیشه است. با  NET 8.، شما می‌توانید از جدیدترین ویژگی‌ها و بهبودهایی مانند C# 12، ASP.NET Core 8.0، و NET MAUI. استفاده کنید و از امکانات بیشتری برای برنامه های خود استفاده کنید.
     

     

    زمان برگزاری رویداد

      این رویداد از ۲۰ نوامبر (آبان۲۹ ) تا ۴ دسامبر (۱۳ آذر) .به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

     

    از آموزش های زنده مایکروسافت استفاده کیند

    برای کمک به شما در شروع و یادگیری مهارت‌های جدید، مایکروسافت جلسات زنده‌ای با حضور متخصصان برجسته خود مانند گوراو ست و دیگو کلمبو برگزار می‌کند. این متخصصان تجربیات و نکات مهمی را در مورد چگونگی ساخت برنامه‌های خیره‌کننده با استفاده از NET 8. با شما به اشتراک خواهند گذاشت. برای دسترسی به برنامه زمان‌بندی و اطلاعات بیشتر این جلسات، به مخزن GitHub سر بزنید.

     

    جوایز ارزشمند

    برای همه شرکت‌کنندگان در این رویداد آنلاین که برنامه‌ای ارسال کنند، یک نشان دیجیتال به عنوان سمبلی از دستاوردشان ارائه می‌شود، که نشان‌دهنده مشارکت‌شان در این رویداد مهم است. این نشان نه تنها یک دستاورد شخصی است، بلکه نشانه‌ای از تعهد و خلاقیت آن‌ها نیز محسوب می‌شود. همچنین، برندگانی که داوران این رویداد انتخاب می‌کنند، جوایز خاصی دریافت خواهند کرد که شامل مبالغ نقدی برای هر فرد در تیم‌های تا چهار نفری است. 

    • 🏆 جایزه بزرگ: ۱۵۰۰ دلار💲

    برای بهترین پروژه که تمام استانداردهای داوری را رعایت کرده و داوران را شگفت‌زده می‌کند. برنده می‌تواند تا ۱۵۰۰ دلار دریافت کند (۵۰۰ دلار برای هر فرد در یک تیم سه نفره).

    • 🥇 بهترین راه‌حل برنامه‌های هوشمند۵۰۰ دلار💲

    جایزه نقدی ۵۰۰ دلار برای هر تیم.

    • 🥇 بهترین راه‌حل برنامه‌های بومی ابری۵۰۰ دلار💲

    جایزه نقدی ۵۰۰ دلار برای هر تیم.

    • 🏅 نشان دیجیتال برای همه شرکت‌کنندگان: 

    هر کسی که برنامه‌ای ارسال کند، این نشان را دریافت می‌کند.

     

    منتظریم ببینیم شما با استفاده از .NET 8 چه ابتکاراتی به نمایش خواهید گذاشت! در طول رویداد  The Great .NET 8 Hack ، شما می‌توانید تجربیات و دستاوردهای خود را با استفاده از هشتگ #GreatDotNet8Hack در توییتر به اشتراک بگذارید. این رویداد فرصتی عالی برای نشان دادن خلاقیت‌هایتان است. اگر سوالی دارید، می‌توانید از تیم پشتیبانی مایکروسافت سوال کنید و همچنین، ما در تیم پشتیبانی باگتو هم آماده‌ایم تا به شما در این مورد کمک کنیم. فراموش نکنید که اینستاگرام باگتو را دنبال کنید تا از آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با رویداد باخبر شوید. همین امروز برای شرکت در #GreatDotNet8Hack ثبت‌نام کنید !
     

     

     

    برای ثبت نام در این رویداد از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

    ثبت نام در The Great .NET 8 Hack


    • نویسنده: احسان بابائی

    ارسال دیدگاه

    برای افزودن دیدگاه خود، نیاز است ابتدا وارد حساب کاربری‌تان شوید


    دیدگاه کاربران