تغییرات هیجان انگیز نسخه 17.9 پیش نمایش 3 ویژوال استودیو

تغییرات هیجان انگیز نسخه 17.9 پیش نمایش 3  ویژوال استودیو
فهرست مقاله [نمایش]

    با انتشار نسخه پیش‌نمایش 17.9 که امروز منتشر شده است، ما شاهد پیشرفت‌های هیجان‌انگیزی در تجربه جستجوی کد هستیم. این به‌روزرسانی، که به نام "جستجوی همه‌دریک" شناخته می‌شود، نتیجه تلاش‌های ما برای بهبود تجربه جستجو و پرورش ایده‌های نوین است. حالا شما قادرید برای هر کلمه یا دنباله‌ای از کاراکترها در کل پروژه خود جستجو کنید، که این به شما امکان می‌دهد نتایج مرتبط با فایل‌ها و نمادهای کد خود را به راحتی بیابید. این ویژگی جدید، امکان جستجو برای نام‌های متغیرهای محلی، کلمات در توضیحات، نام‌های پارامترها و هر دنباله دیگری از کاراکترها در کل کدبیس شما را فراهم می‌کند.

    پشتیبانی متنی جدید، تجربه استفاده از جستجوی کد را برای شما بهبود می‌بخشد. اگر به دنبال قابلیت‌های تخصصی‌تر در زمینه جستجوی متن هستید، عملکردهای 'یافتن در فایل‌ها' (Ctrl+Shift+F) و 'جستجوی سریع' (Ctrl+F) گزینه‌ها و قابلیت‌های پیشرفته‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

     

    شما می‌توانید این ویژگی‌های جدید را در مکان‌های زیر بیابید: تجربه پیش‌فرض جستجوی کد، که از طریق کلیدهای میانبر Ctrl+T یا Ctrl+, قابل دسترسی است، اکنون شامل تطابق‌های دقیق متنی می‌شود. این امر شامل مواردی مانند نظرات و متغیرهای محلی می‌باشد که پیشتر در جستجوی کد در نظر گرفته نمی‌شدند. نتایج متنی در مقایسه با فایل‌ها، انواع و اعضا، اولویت کمتری دارند و بنابراین نباید با روند کاری فعلی شما تداخلی ایجاد کنند.

    برای نمایش تنها نتایج متنی، می‌توانید با انجام یکی از اقدامات زیر به نتایج متنی فیلتر کنید:

    کلیک کردن بر روی دکمه "متن (x:)" زیر جعبه جستجو.
    قرار دادن پیشوند "x:" در ابتدای پرس و جوی جستجوی خود.
    استفاده از میانبر صفحه کلید Shift+Alt+F.
    رفتن به گزینه منوی "ویرایش >  برو به > برو به متن".

    در تجربه جستجوی فقط متن، گزینه‌هایی برای تعویض بین "مطابقت با حروف بزرگ و کوچک"، "مطابقت با کل کلمه" و "استفاده از عبارات منظم" از طریق دکمه‌ای در انتهای راست نوار جستجو نیز موجود است.

     

     

    امروز آن را امتحان کنید و به ما بگویید که چه فکر می کنید.


    پشتیبانی کامل متن در جستجوی کد به طور پیش فرض در کانال پیش نمایش، از 17.9 Preview 2 در دسترس است. (ویرایش: ما متوجه شده ایم که این ویژگی ممکن است به طور کامل و به طور پیش فرض در کانال های پیش نمایش عرضه نشود، اما شما همچنان می توانید آن را با رفتن به "ابزارها > گزینه ها > محیط > ویژگی های پیش نمایش > جستجوی متن ساده در جستجوی همه در یک" فعال کنید.)
    این ویژگی همچنین در نسخه اصلی در نسخه 17.9 به عنوان یک ویژگی پیش نمایش در دسترس خواهد بود، جایی که می توانید با رفتن به "ابزارها > گزینه ها > محیط > ویژگی های پیش نمایش > جستجوی متن ساده در جستجوی همه در یک" آن را فعال کنید


     



    ارسال دیدگاه

    برای افزودن دیدگاه خود، نیاز است ابتدا وارد حساب کاربری‌تان شوید


    دیدگاه کاربران

    avatar
    رضا نظری
    1402/11/11

    این آپدیت برای نسخه 2019 هست یا 2022؟

    avatar
    احسان بابائی
    1402/11/11

    2022